Steve Irwin (Krokodils Hunter) … Absolutely Brilliant Marketer!

Steve Irwin (Krokodils Hunter) … Absolutely Brilliant Marketer!

 Manām meitām un man patika skatīties Krokodilu Hanteru.  Steve’s Passion un entuziasmu savvaļas dabas saglabāšanu bija nepārspējamas.  Bet papildus tam meistarīgs namatēvs un pedagogs.  Steve Irwin bija arī izcili Marketer.  
Kvalificēts šovmenis un komunikators, viņš varētu veikt visvairāk ikdienišķa dzīvnieki parādās nāvīga un iteresanti.  Valdzinošs viņa auditoriju, veidojot pagaidu un spriedzi, kas tur tos kniedētas viņa ziņu. 

Viņš bija viņa paša, pastaigas runā USP (unikāls pārdošanas piedāvājums

 Lai gan daudzi wanabes un knock-offs mēģināja kopēt viņa piedzīvojumu stilu un antics neviens no viņiem kādreiz bija tuvu saskaņošanas viņa panākumu līmeni.  Viņš bija patiesi viens no veida. Crocodile Hunter bija arī kapteinis radīt publicitāti un darba medijiem.  Iespējams, lielākais vēstnieks pasaulē Austrālija jebkad ir bijis. Steve Irwin regulāri veikti kārtās par katru galveno televīzijas šovs iedomāties, no maziem vietējiem ziņu stacijām, lai Letterman, Leno, Larry King un Oprah.  Viņš bija staigāšana, runājot ziņu āķis.  Publicisti sapnis! Pat tad, kad viņa darbības maisa līdz strīds (kas var aizmirst tēlu viņam barošanas croc ar savu jaundzimušo bērnu rokās …) viņa reitingi un popularitāte tikai uzlabojās. Un, ja vīrusu mārketings ir jūsu lieta, Steve bija viens no greats!  Vīrusu buzz viņa TV antics izveidots ap ūdens dzesētāji visā pasaulē bija vienkārši apbrīnojams.  Viņa izmanto izplatīties caur mutiski, piemēram, wildfire kā ļaudīm enerģiski pārbūvēta, aprakstīts un relived  “aizvērt zvanus” Steve bija par iepriekšējo naktis parādīt.   Faktiski nesen blog post Michel Fortin noteiktas trīs būtiskas atbildes palielināšanas sastāvdaļas efektīvu vīrusu tirdzniecību.  Zinātkāre, trūkums un strīdi. (Steve bija absolūts kapteinis visu trīs.) • Zinātkāre?  Kas ir vairāk “ziņkārīgs” nekā cilvēks kissing 14 pēdu krokodils uz galvas un sakot, “nav viņa skaistums “? • Trūkums?  Tur bija (un vienmēr būs) tikai viens  “Crocodile Hunter “.  Un zēns viņš varētu strādāt backend!  Viņa spinnoff produkti ir gandrīz neskaitāmas … No rotaļlietām un spēlēm līdz grāmatām un filmām, Steve Irwin izmantoja “Crocidile Hunter” zīmolu pilnībā.  Viņš gandrīz vienu handedly būvētas visu “Animal Planet” tīklu viņa coattails.  Un apbrīnojamo daļa ir … viņš funneled lielāko daļu peļņas negaidītu viņa Croc Hunter zīmolu rada viņa mīļoto Austrālija Zoo un citās savvaļas saglabāšanas balstītas programmas. Bet, neskatoties uz daudz spēcīgu tirdzniecības pieredzi, ko var mācīties, pētot dzīvi Steve Irwin, es domāju, ka vissvarīgākais mācība, mēs varam mācīties no viņa ir par passion.  Viņa aizraušanās ar dzīvi, viņa ģimeni un savvaļas viņš pavadīja (un deva) savu dzīvi izglītojot pasauli par, bija redzams viss, ko viņš darīja. Un…  Ko Steve var mācīt mums par kaislību ir ne tikai mācība, kas attiecas uz jūsu mārketinga, bet viens, lai piemērotu savu dzīvi. 

Dzīvot ar kaislību

 Dzīvot ar aizrautību par to, ko jūs darāt, un paziņot, ka aizraušanās ar citiem.  Tas ir galvenais, lai reāli un ilgstošus panākumus. Ja jūs neesat kaismi par to, ko jūs šobrīd dara, lai dzīvo …  Atrast kaut ko esat kaismi, un darīt to pilnībā. Kā Steve ir parādījusi mums …  Dzīve ir īsa.  Un beigas var nākt jebkurā brīdī.  Bet 44 gadu dzīves kaislība un piedzīvojumu ir daudz atalgojot nekā 100 gadu “kluso izmisums “. Steve Irwin dzīvoja savu dzīvi pilnībā.  Viņš pavadīja savas dienas, darot tieši to, ko viņš mīlēja, un viņš nodeva šo mīlestību un kaislību miljoniem citu. Atpūtas mierā Steve.  Jūs būsiet ļoti neatbildētos mate …

Categories Purvs

Post Author: purvabridejslv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *